• STRONA GŁÓWNA
  • Usługi księgowe
    • Pełna księgowość
    • Księgi handlowe
    • Księgi przychodów i rozchodów
    • Podatki i usługi podatkowe Warszawa
    • Usługi kadrowo płacowe Warszawa
    • Księgowość spółki Warszawa
    • Prowadzenie ksiąg rachunkowych Warszawa
    • Dobre biuro rachunkowe Warszawa
  • CENY
  • PROMOCJE
  • ZASADY WSPÓŁPRACY
  • FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
  • ONLINE
  • DANE FIRMY – KONTAKT
  • MAPA
  • LINKI
  • STRONA GŁÓWNA
  • Usługi księgowe
    • Pełna księgowość
    • Księgi handlowe
    • Księgi przychodów i rozchodów
    • Podatki i usługi podatkowe Warszawa
    • Usługi kadrowo płacowe Warszawa
    • Księgowość spółki Warszawa
    • Prowadzenie ksiąg rachunkowych Warszawa
    • Dobre biuro rachunkowe Warszawa
  • CENY
  • PROMOCJE
  • ZASADY WSPÓŁPRACY
  • FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
  • ONLINE
  • DANE FIRMY – KONTAKT
  • MAPA
  • LINKI

​Rozpoczęcie współpracy

Najlepiej jest zacząć od wypełnienia i przesłania do naszego biura formularza zgłoszeniowego.
Po otrzymaniu formularza przesyłamy Państwu wzór umowy wraz z załącznikiem cenowym.
W każdej chwili służymy dodatkowymi wyjaśnieniami udzielanymi telefonicznie lub na spotkaniu osobistym w siedzibie naszego biura.

Po uzgodnieniach dotyczących umowy przygotowujemy jej ostateczną wersję wraz z pełnomocnictwami i zawiadomieniami kierowanymi do urzędu skarbowego i ZUS.

Na tym etapie niezbędne będą kopie dokumentów rejestrowych firmy (KRS lub zaświadczenie o wpisie do CEIDG, REGON, decyzja o nadaniu numeru NIP, potwierdzenie rejestracji VAT, komplet zgłoszeń aktualizacyjnych NIP, komplet aktualnych deklaracji zgłoszeniowych ZUS - płatnika i osób ubezpieczonych). Lista niezbędnych dokumentów jest zawarta w umowie i jest uzależniona m.in. od etapu, na jakim jest organizacja Państwa firmy i od zakresu zlecanych usług. Dodatkowo przesyłacie nam Państwo informacje niezbędne do stworzenia bilansu otwarcia ksiąg, rejestrów oraz ewidencji pracowniczych.

Obieg dokumentów wykorzystuje pocztę internetową lub/i pocztę tradycyjną - w zależności od wzajemnych uzgodnień i Państwa preferencji.
​
Co do zasady umowy są podpisywane w naszym biurze w Warszawie. W sytuacji, w której siedziba klienta znajduje się poza Warszawą lub powiatami przyległymi, istnieje możliwość podpisania umowy  kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub dostarczenia oryginału umowy pocztą kurierską.

​

​Współpraca

Oryginały dokumentów źródłowych odbieramy osobiście lub poprzez kuriera na nasz koszt raz w miesiącu - do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu podlegającemu rozliczeniu.
Istnieje możliwość odbioru oryginałów dokumentów księgowych częściej niż raz w miesiącu - za dodatkową opłatą.
 
Jeśli zatrudniacie Państwo pracowników informacje na temat wszelkich zdarzeń mających wpływ na przygotowywane dokumenty płacowe powinniśmy otrzymywać bezzwłocznie po ich zaistnieniu.
 
Każdy Klient ma przydzielonego opiekuna księgowego, który zajmuje się księgowaniem dokumentów i wyliczaniem zobowiązań podatkowych. Do obowiązków opiekuna księgowego należy bieżąca komunikacja z Klientem, wyjaśnianie wątpliwości i braków. Opiekun księgowy informuje Klienta o jego zobowiązaniach budżetowych w terminie umożliwiającym terminową ich zapłatę.
​
Obsługą kadrowo-płacową zajmuje się oddzielny zespół we współpracy z opiekunem księgowym.

​Zakończenie współpracy

Zakończenie współpracy następuje po wypowiedzeniu umowy. Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc - ze skutkiem na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło wypowiedzenie. Czynności księgowe w ostatnim miesiącu dotyczą miesiąca poprzedniego.
​
Wraz z zakończeniem umowy nasze biuro przygotowuje dane składające się na bilans zamknięcia.
Biuro Rachunkowe 1A
tel.: 22 4000 715, 22 400 90 99
e-mail: biuro@1abr.pl
ul. Katowicka 4 lok. 2, 03-932 Warszawa
woj. mazowieckie
Godzin pracy biura: Pon-pt 9 - 17
Obraz